Belarax, a fattyak végzete
Leah, szörny sárkány,
1 szk, 1es reakció drágítás, IK: 5 vp, repül, 6/6 mágikus/mágikus
Kijátszási feltétele legyen 3 fekete sárkánytojás a gyűjtőben
Kijátszásakor mindenlap a gyűjtőbe kerül és kap annyi erőjelzőt, amennyi a kimerült lapok támadás értékeinek összege
|
Fekete sárkánytojás
1 nekron, tárgy sárkány
Jelenés: áldozz fel x sárkányodat húzz x lapot kapsz x vpt |
Sárkány ősanyja
Dornodon, szörny sárkány,1es reakció drágítás. 1 csont, szárny, Ik:4 vp, 3/5
S: kapsz annyi wyvernt, amennyi sárkányod van játékban. Halálsikoly :
Kapsz annyi fekete sárkánytojást a gyűjtőbe amennyi sárkányod van játékban |
Mesterséges intelligencia
Elenios/Fairlight, szörny, gólem, MENTÁLIS, 1 SZK, Oltalom: 1, SZÁRNY, 2M//6M, IK: 2 VP, 1 ZSZ, 1 nekron
Nem cserélhet gazdát.
J2: kapsz 1 Fairlight vagy Elenios
tókent, VAGY Semmizés 2, VAGY egy
célpont sebződik 3-at.
"Mindent lát a szívén át,
és ha baj van, benyom egy szirénát."
|
Qriklix (új) (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, +2 reakciódrágítás, ÉLETKIOLTÓ, ?/? IK: 4 VP
Kijátszásakor ellenfeled minden lapja a gyűjtőből
a Semmibe kerül, majd minden lapja a gyűjtőbe kerül.
Kap annyi Haldokló quwargot, ahány lapja a gyűjtőbe
ill. a Semmibe került.
? mindig annyi, ahány lény van játékban.
"A quwargok ereje a sokaságukban rejlik." - Nord
Quwarg kaptárúr (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, 3M/4, SZÁRNY, IK: 3 VP
Minden lényed +2 sebzést kap.
J: a húzás fázisodban
húzz 2 lapot.
"Az elmúlt ezer évben a quwargok is
lebilincselően sokat fejlődtek." - Drakin
A jövő ura (új)
Dornodon, kalandozó, mutáns, SZÁRNY, KF, 4/5, oltalom: 1, IK: 3 VP 1 nekron
Láthatatlan.
S: célpont pakli felső 6 lapjából
válassz ki 4-et, ezeket rakd a Semmibe,
a maradékot megkeverve tedd a pakli
tetejére.
"Aki uralja a múltat, uralja a jövőt.
Aki uralja a jelent, uralja a múltat." - Orwell
|
Lebegő kastély (új)
Tharr, építmény, +1 reakciódrágítás, 5M SP, SZÁRNY, IK: 2 építő
Kijátszásakor és ha aktivizálódik,
célpont permanens a Semmibe kerül.
P: egy célpont aktivizálódik vagy
passzivizálódik.
"Kastélyokat építünk
az égben és a földön,
s amíg együtt repülünk,
a világ nem ér véget."
Halálbáró (új) (új)
Leah, szörny, vámpír, 5M/2, SZÁRNY, 1 SZK, KF, IK: 1 VP 1 nekron
Kompenzáció és halálsikoly: 1 VP és 1 lap húzása.
Feltámad.
"Meg volt írva,
El volt döntve,
Én lettem,
Ki mind megölte."
Hullazabáló (új) (új)
Leah, szörny, nekromanta, 1 SZK, KF, 2/3M, SZÁRNY, IK: 1 VP 1 ZSZ
Feltámad.
K: célpont pakli tetejéről 1 lap
a gyűjtőbe kerül.
K: Semmizés 1, ÉS kap 1 izomjelzőt.
"Ez megölte, ez hazavitte, és ez az icike-picike mind megette!"
Krákogó Sütőtök (új)
Dornodon, kalandozó, gnóm, árnymanó, KF, SZÁRNY, 1M/4, IK: 2 VP
Lényeid láthatatlanok.
Látja a láthatatlant.
J: egy célpont kap 1 izom jelzőt.
1 szintlépés, S: kapsz egy Tharr
vagy Dornodon tókent.
"khmmm ... Öhömmm .. Krr" |
Archaix csele
X VP sheran azonnali
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy célpont lapot.
Ha az ÉP-d 20-nál több: „oltalom: 1”
X annyi, ahány lap van a kezedben ezen kívül.
Gyilkosok gyilkosa
1 VP 3/1 leah kalandozó/ember, vízió „szárnyak”
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben ellenfeled forrásával gyűjtőbe küldte lapodat.
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Eminens fatty
2 VP 1 nekron 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya
S ha csak fattyak vannak a kezedben, vagy nincs lap a kezedben: húzz 1 lapot, vagy kapsz 1 Chara-din fattyát.
„Duplakötelék”: Kompenzáció és halálsikoly: húzz annyi lapot, hogy 2 lap legyen a kezedben!
A pusztítás fivérei
2 VP 1 nekron 3/4 chara-din, leah kalandozó/ember
S: célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy jó jelleműlap volt, akkor visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből.
Minden gonosz lényed a következő halálsikolyt kapja: „Ellenfeled eldob egy általad választott lapot a Semmibe.”
Bodom
2 VP 3/3 chara-din kalandozó/elf „hideg”
S ha egy játékos lapot dob: előkereshetsz egy „hideg” lapot, vagy elfet.
K ha hidegsebzést okozol: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
|
Halál *
helyesen: Minden játékos választ a paklijából 1 lapot, kivéve "Préselést". |
Szkrittermik
Rhatt/Raia, szörny, termik, szkritter, 2/2M, SZÁRNY, IK: 1 nekron
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Ha kikerül a játékból, kapsz 1 VP-t.
K: a következő lapod "+1 reakciódrágítás"-t kap.
A legsötétebb motyogó
Leah, szörny, motyogó, 2/2, SZÁRNY, ősmágia, IK: 1 nekron
A nekron költségét fizetheted az ellenfél paklijából.
Feltámad.
Semmilyen módon nem kerülhet a Semmibe,
ehelyett mindenképpen a gyűjtőbe kerül.
Nem lehet újrahasznosítani.
Halál (UR)
Leah, általános, ősmágia, oltalom: 3, IK: 3 VP
Minden játékos választ a paklijából 1 lapot.
Ezen kívül minden játékos minden lapja a kézből,
asztalról, gyűjtőből és a pakliból a Semmibe kerül.
Ez helyszínekre és forrásimmunis lapokra is hat.
Semmilyen módon nem kerülhet lap játékba
a körben. |
Zöld manó
Sheran/Tharr szörny, manó, goblin, 1 SZK, KF, +1 reakciódrágítás 2/6, ősmágia IK: 2 VP 1 ZSZ
2-es mérgezés
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap Semmibe dobásával.
Kijátszásakor kap annyi méregjelzőt, ÉS kapsz annyi SZK-t,
amennyi a dobott lap költsége volt.
K: egy lapról áttehetsz tetszőleges jelzőt egy másik lapra.
"Magam is afféle tudós volnék."
Manó mágus
Fairlight/Elenios, kalandozó, manó, gnóm, SZÁRNY, 1 SZK, KF, 1/4, IK: 2 VP
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap Semmibe dobásával.
J: célpont lény kap 1 izomjelzőt.
1 szintlépés, S: célpont lény kap 1 izom vagy élet jelzőt.
Kompenzáció: 1 VP és 1 lap húzása.
"Tükrömben szebbnek tűnik a világ! Gyere, nézz bele!"
Iszonyú uszonyos manó
Elenios/CHD, szörny, manó, cápa, 1 SZK, SZÁRNY, horgony, 4M/10, Oltalom: 2 IK: 3 VP 1 nekron
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap Semmibe dobásával.
J: 1 kivételével dobj el minden (min 2) lapot a Semmibe: költség
nélkül kijátszhatod a kézben maradt lapod. A lap "oltalom 2" képességet kap.
"Hát persze, Zén! Egy tornádóból repült elő,
és felzabálta a csapatod egy cápa-manó! Haha!"
|
Orgling hóhér
CHD, szörny, orgling, 1 SZK, 2/5, IK: 2 VP
"Kötelék": Élet: 1
K: célpont tóken a Semmibe kerül, ÉS
kapsz egy tókent.
J: célpont permanens a Semmibe kerül.
"Hejhó, hejhó, kínozni de jó!"
Orgling idézőmágus
CHD, szörny, orgling, 1 SZK, 0/3, IK: 2 VP
Kötelék: anti-mágia: 1 (de Chara-din lapot nem dobhatsz)
J: válassz egy fix költségű lapot egy pakliból.
Kapsz annyi (max. 5) Orgling kártevőt, amennyi
a lap költsége, és minden ilyen lapot rakj a Semmibe
ellenfeled kezéből és paklijából.
Orgling védőmágus
CHD, szörny, orgling, 1 SZK, 0/5, Oltalom: 1, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
K, dobj egy lapot a Semmibe:
kapsz X+1 aktív Orgling kártevőt,
ahol X a dobott lap költsége.
J: ellenfeled következő lapjának kijátszási
feltétele X VP elköltése. ÉS húzz 1 lapot. |
Termik abiogenezis
Rhatt, tárgy, termik, IK: 1 ZSZ 1 nekron
S: kijátszhatsz egy lényt egy gyűjtőből,
mintha a kezedben lenne, termik lesz.
J: válassz egy lényt bármely játékos paklijából:
kapsz egy ilyen lényt a gyűjtődbe.
Termik cenzor
Rhatt, szörny, termik, 2/5, Oltalom: 1, IK: 2 VP
Nem működnek a kijátszáskori képességek.
J: megakadályoz egy forrást.
K: megakadályoz egy forrást, majd
áldozd fel.
Termik daphnia
Rhatt/Dornodon, szörny, termik/quwarg, 0/3, IK: 1 ZSZ
J: célpont lény kap 1 élet jelzőt, VAGY
kapsz 1 Termik daphniát a kezedbe.
Feltámad.
Hátrány: egy körben max. 2 Termik daphnia
kerülhet játékba. (A gyűjtőben is működik.)
Eklatáns termik
Rhatt, szörny, termik, 2M/6, HORGONY, IK: 2 VP, 1 ZSZ
Nem működnek a kijátszáskori képességek.
K: célpont termik aktivizálódik, ÉS
kap 1 izom vagy 1 élet jelzőt.
P: kapsz 1 VP-t, VAGY kör végén húzz egy lapot. |
Arany rózsa
Raia, építmény, hajó, reakciódrágítás +X, SZÁRNY, X SP, IK: X ZSZ 1 nekron
X max. 5.
Minden építményed alap SP-je X-el nő.
Passzív építményt nem lehet sebezni.
J: egy célpont aktivizálódik.
"Sehol nem esik olyan jól a pihenés, mint a fedélzetén." - Ondi, a nagyasszony
.
Moa csillagromboló
Tharr, építmény, hajó, moa, +2 reakciódrágítás, X+2 SP, IK: X ZSZ 1 nekron
X min. 2.
Hajóid és moáid nem cserélhetnek gazdát,
az ellenfél nem tehet rájuk jelzőt.
Minden őrposzt mérete 1.
J: húzz egy lapot, VAGY egy célpont
aktivizálódik.
"Legendás túlélési képességei révén a
moák el tudtak utazni a végtelenbe - és tovább!"
.
Úszó erőd
Raia, építmény, hajó, Oltalom: 1, SP: X+2 IK: X ZSZ
X min. 1.
J2: kapsz egy "Ifjú matróz"-t a kezedbe.
S, 1ZSZ: célpont permanens a Semmibe kerül.
"Egy szakács packázik a csapatommal? Megölni!" - Hagarr
|
Sötét oltalmazó
Leah, kalandozó, nekromanta, elf, KF, oltalom: 1 IK: SZÁRNY, 5/5M, 2 VP 1 ZSZ 1 nekron
Láthatatlan.
J: a következő, kézből kijátszott lapod
"Oltalom: 1" képességet kap.
J: kijátszhatsz egy lényt a gyűjtődből, mintha
a kezedben lenne, de "Élőholt" lesz.
"Úgysem élhetünk örökké,
egy percig lennék oltalom!"
Salamon király
Elenios/Raia, kalandozó, gnóm, mutáns, KF, 1/5, IK 2 VP
Kijátszásakor keress elő egy olyan lapot
a paklidból, amilyen van a kezedben. (meg kell mutatni)
J: keverj vissza egy lapot a kezedből: keress ki
egy lapot!
"Salamon király csodásan bölcs döntéseinél csak származása
volt nagyobb rejtély."
A'ryella, a kis hableány
Elenios, szörny, szirén, 1 SZK, KF, +X "reakciódrágítás", 3/1, IK: 1 VP X ZSZ
Csábítás: X, ha nem csábított,
kijátszásakor egy célpont sebződik X-et,
te gyógyulsz X-et.
Időleges hatás 1: ellenfeled nem gyógyulhat.
"Szegény kalandozó, hol van most az Őrangyalod?"
(DIREKT nincs korlát az X-en)
|
Ócska szekér
Tharr/Fairlight, tárgy, moa, IK: 1 ZSZ, 1 SZK, 1 nekron
Költségéből 1 SZK-t helyettesíthetsz 2 ÉP feláldozásával.
K: célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik. (ha lény volt,
előtte a tartalékba kerül)
S: célpont lap az alábbi képességet kapja: P: kapsz 1 VP-t,
VAGY kör végén húzz egy lapot.
"Jön, megy, teszi a dolgát."
Mechanikus postás
Tharr, Fairlight, szörny, gólem, 1 SZK, 4/4, Oltalom: 1, IK 2 VP, 1 ZSZ
J: kapsz egy Papírgólemet.
S, ha sikeresen kijátszol egy lapot, kapsz
egy Papírgólemet.
"Eshet az eső, fújhat a szél,
a postás mindig célba ér!" |
Etikus kínmorf (a kinetikus morf szójátékára rímelve)
Szörny, CHD/Dornodon, morf, 1 SZK, KF, 2/4, IK: 2 VP
Élet: 1
J: célpont lapot fel kell áldozni.
Kapsz annyi VP-t, amennyi a lap költsége,
ÉS húzz 1 lapot.
"A fájdalom a nevelés egyetlen útja." - EKM
Quwarg nekromanta
Leah/Dornodon, szörny, quwarg, nekromanta, élőholt, 1 SZK, 1/4M, oltalom: 1 IK: 2 VP
K: Semmizés 1, VAGY célpont gyűjtőbe tégy 2
Dornodon vagy Leah tókent.
K: célpont pakli tetejéről 1 lap a gyűjtőbe kerül.
J, "Kötelék": kapsz egy aktív tókent.
"Nézem, idézem! Mozog már!"
Quwarg lélekmágus
Dornodon/Elenios, szörny, quwarg, MENTÁLIS, 1 SZK, 2/6, IK: 1 VP, 1 ZSZ, 1 nekron
Élet: 1 (ha "Kötelék", 2)
Minden gyűjtőben lévő lap "Nyomorult quwarg"-nak számít.
K: célpont gyűjtőben lévő lap visszanyeri eredeti tulajdonságait,
ÉS célpont játékos kap egy Dornodon/Elenios tókent a kezébe.
"A szem a lélek tükre. Ezért azt operáljuk ki." - Quwarg lélekmágus
Erdei Boglárka
Dornodon/Sheran, kalandozó, quwarg, elf, 1 SZK, ŐSMÁGIA, KF, 1/3, IK: 2 VP
Újrahasznosítás: 1
J: kijátszhatsz egy lapot egy gyűjtőből,
mintha a kezedben lenne.
J: keress ki egy lapot a paklidból, és tedd a gyűjtődbe.
"A halálból is van menekvés, ha hiszel Sheran hatalmában." - Boglárka
|
Fatty kompenzátor
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Minden fattyad (önmaga is) az alábbi kompenzációt kapja: „Kapsz 1 Chara-din fattyát.”
S: kapsz 1 Chara-din fattyát, és ha max 1 lap van a kezedben, akkor húzz 1 lapot!
Fatty lord (új)
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
E: keress elő egy fattyat, vagy kapsz 1 Chara-din fattyát.
S dobj egy lapot a Semmibe: megakadályoz egy lapot, és ha ezután nincs lap a kezedben, akkor húzz egy lapot!
Destruktív fatty
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Amíg max 1 lap van a kezedben, addig fattyaid nem lehetnek azonnali célpontjai, és láthatatlanságot kapnak.
K: ha ellenfeled használja egy asztalon lévő lapja aktiválást kívánó hatását, gyűjtőbe küldheted azt a lapot.
Bikaviadal
1 VP tharr bűbáj/minotaurusz
K: ha ellenfeled egy forrásával célozza, vagy egy támadás célpontjául jelöli ki egy minotauruszod; visszaveheted a kezedbe a célzott minotauruszt (reakció).
Homokóra (új)
elenios tárgy 2 ZSZ 1 SZK
P: kapsz 1 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot most, egyet a kör végén!
Hátrány: kijátszásakor kap 1 elmúlásjelzőt.
„Az időd lejárt.”
|
Kétszínű Kolomon
Követő
K ha kijátszol egy kétszínű lapot: kapsz 1 VP-t, de ezt csak kétszínű lap kijátszására fordíthatod.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: fordítsd fel a paklid felső lapját, ha egy kétszínű lap. vedd a kezedbe, egyébként dobd a Semmibe!
Ügyeskedő fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Fattyaid kapnak +1 ÉP-t.
Amíg nincs lap a kezedben: immúnis ellenfeled forrásaira.
S kapsz egy Chara-din fattyát, de ha eldobsz 1 lapot a kezedből, akkor kettőt.
Keverék eb
követő/epikus
Kedvelt lap: legalább 2 altípusú lény (kivéve morf).
Kedvelt lapjaid a 2. körtől a következő képességek egyikét kapják (kijátszásakor kell választanod): „Kompenzáció: 1 VP. „vagy „Halálsikoly: húzz egy lapot!”
J semmizz egy kedvelt lapot a gyűjtődből: keress elő egy vele megegyező altípusú lapot!
Az alvilág uzsorása
2 VP 3/3 chara-din szörmy/chara-din fattya „háló”
Semlegesítés: VP adó, vagy húzó forrás.
S: kapsz 2 VP-t és a kör végén elveszted minden VP-d, vagy húzz 2 lapot és a kör végén el kell dobnod minden lapod.
A munkamániás
követő/hordaparancsnok
4 lappal és 18 ÉP-vel kezdesz.
Hátrányok: az előkészítő fázison kívül nem kaphatsz VP-t, a húzás fázison kívül nem húzhatsz lapot.
A játék elején válassz: A húzás fázisodban +1 lapot húzol, vagy az előkészítő fázisodban +1 VP-t kapsz.
|
A bajnok akarata (új)
1 VP, színtelen, azonnali, ősmágia
Húzz egy lapot most és egyet a kör végén VAGY kapsz 1 VP-t most és 1-et kör végén.
Ha a kiegészítőpaklidban van tedd át a semmibe: ellenfeled sebződik 4-t. Ezt a képességet versenyen akkor használhatod, ha még nem nyertél az adott ellenfél ellen. Ez ellen az ellenfél ellen a további játékokban köteles vagy ezt a lapot a paklidba rakni. |
Zangroz harcosai (új)
2 VP 4/4 szörny „szárnyak”
Gonosz lények nem tudják megsebezni.
Jó forrásokra immúnis.
Csak semleges lappal/forrással lehet rá reagálni.
Minotaurusz derivátor
2 VP 4/5 tharr szörny/minotaurusz
Ha ellenfeled egy lapja visszakerülne asztalról, vagy gyűjtőből kézbe: helyette a pakli aljára kerül.
S: újrahasznosítasz, a lapok közül egy minotaurusz pakli helyett visszakerül a kezedbe.
Trollkodás
1 VP tharr azonnali/reakció, troll
Ha ellenfelednek több lapja van játékban és/vagy a kezében, mint neked: megakadályoz egy lapot.
Ha ellenfelednek több VP-je van, mint neked: megakadályoz egy forrást.
Jelenés: tehetsz egy trollra 1 izom és 1 élet jelzőt.
Lohd Haven követője
követő/epikus
Kedvelt lap: olyan lap, aminek nevében nincs „r” betű.
Kedvelt lapjaidra +1 VP-be kerül reagálni/hatni olyan lapokkal és forrásokkal, amik nevében van „r” betű.
J 1 VP dobj egy kedvelt lapot a Semmibe, vagy áldozz fel egyet: megakadályoz egy lapot és ha a lap nevében volt legalább 2 r betű: húzz egy lapot!
Ganüid nehéztüzérség
2 VP 3/(4) rhatt szörny/ganüid
K dobj X ganüidet a Semmibe: szétoszthatsz max 2*X sebzést tetszőleges számú célpont között.
Kompenzáció: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe és ha nincs Ganüid ifjoncod a Semmiben, akkor ez halálsikoly is.
|
Ugró főnix
Elenios/Raia, szörny, főnix, tűz, 1 SZK, SZÁRNY, 2/4, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Újrahasznosítás: 2
Feltámad.
A nekron költségnek dobott lapokat mutasd meg.
Ha volt közte főnix, a játékba rakhatod.
Kijátszáskori képességei nem jönnek létre.
"Ugráljunk, mint a gyerekek! Rajta, főnixek!" - főnix mondóka
A piramis ura
Leah, szörny, nekromanta, 1 SZK, KF, reakciódrágítás: 1, IK: X VP, 1 nekron, X/X
Élet: 1
Feltámad.
Kijátszásakor kapsz X-1 Nekromanta
csontvázat.
(X max. 3)
"Bár volna két életem, nevetnék mindenen!" |
Fatty orgyilkos
1 VP 7/1 chara-din szörny/chara-din fattya
K semmizz egy fattyat: aktivizálódik VAGY célpont lap passzivizálódik.
S rakj rá egy -1 SB-t adó jelzőt: a kör végéig láthatatlan lesz.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.
Őrült tudós
2 VP 2/2 chara-din kalandozó/ember
Kompenzáció: keress elő egy „sav” lapot.
S: semmizés: 2.
J: a következő, kézből kijátszott lap nem jön létre.
Chara-din visszatérése
1 VP chara-din általános „ősmágia”
Rakj játékba a gyűjtődből minden chara-din lényt, ami ebben a körben került oda az asztalról, nem áldozástól.
Mimik
2 VP 3/3 tharr szörny
Ha egy lény megüti, vagy aktiválást kívánó képességével hat rá: az a lény a gyűjtőbe kerül.
S: a kör végéig megkapja egy játékban, vagy gyűjtőben lévő tárgy képességeit.
Krabber ellentámadás
1 VP leah azonnali/reakció, krabber
Megakadályoz egy varázslatot.
Ha „kötelék”, akkor a saját körödben lapot akadályoz meg.
|
#nooffense #justjoke #ilyenegygeg
Leng Teng
1 vp
Kalandozó-kobudera
Az előkészítő fázisban nem aktivizálódik. Késleltetett hatás 6: aktivizálódik.
10/10
Flavor: "na majd megnézem mik a tiltott mágiák" |
Mardakor históriás
Követő
hordaparancsnok
A játékot 23 ÉP-vel és 4 lappal kezded.
J:a következő gnómod 2 VP-vel olcsóbb (de minimum 1. és csak 2. körtől)
J2:dobj el egy lapot a Semmibe,amin a "Mardakor" szó szerepel: húzz 1 lapot a kör végén!
"Minden jó történet mögött áll egy rokonom." |
Molett szirén
2 VP
Elenios-Raia
szirén,womath
háló
Csábítás:0,de ha kalandozó vagy kalóz a célpontja,akkor 3.
Ha nem csábított,kör végén kapsz egy Rumos kulacsot.
Minden lényed +2 ÉP-t kap.
"Ehhez még egy kulaccsal fog kelleni..." Görény Greg
0/4
Piócásember
1 VP,1 ZSZ
Leah kalandozó
ember,féreg
Repül.
Ha ÉP-d 5 vagy kevesebb,felgyógyulsz max. ÉP-re.
Ha ellenfelednek legalább 3-mal több lapja van az asztalon,kijátszásakor 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: kör végén húzz 1 lapot.
1/1
"Itt már csak én segíthetek."
Rozoga lebuj (új)
0 Építő
Sheran építmény
háló
Erre a lapra ellenfeled köteles reagálni,ha bármilyen módon képes rá (ha több lehetősége is van,akkor ő dönt).
Ha nem tud,mutassa meg a kezét.
Kompenzáció: kör végén kapsz 1 SZK-t VAGY gyógyulsz 5 ÉP-t.
"Én itt a helyedben nem ennék,nem innék semmit,barátom!"-Őszinte Teofil
|
Ritmusváltó
Bufa ősmágia 0 szk
Nem lehet rá reagálni. Nem lehet feláldozni. Kör végén hűzz egy lapot.
Ebben a körben bármennyi lapot kijátszhatsz. (de a vízió szabály továbbra is él) |
Krabber tanácsos
2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”
S dobd a paklid felső 2 lapját a gyűjtőbe, és ha volt közötte krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Áldozd fel: megakadályoz egy célzó forrást és a következő előkészítő fázisodban játékba rakhatsz a gyűjtődből egy fix. max 2 költségű krabbert.
Gonosz istenek
1 ZSZ chara-din azonnali
Áldozd fel max 3 különböző, gonosz színű lényed. A hatások a feláldozott lényektől függenek.
Dornodon: egy célpont sebződik 6-ot.
Leah: célpont lap a Semmibe kerül.
Chara-din: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe.
Tenyészork
1 VP 3/1 dornodon szörny/ork KF
S 1 VP: keress elő egy orkot!
Ha a gyűjtődből a Semmibe kerül: kapsz egy Ork harcost.
Nyomorult pentadron
5 VP 3/3 tharr szörny/óriás
IK-jából 3 VP-t helyettesíthetsz egy óriás, vagy legalább 5 költségű lap Semmibe dobásával.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy óriást.
E: megakadályoz egy azonnalit.
Ez nem így működik
0 VP chara-din azonnali/reakció Ősmágia
Megakadályoz egy húzó/kereső forrást és ellenfeled kap 1 VP-t, vagy 1 SZK-t.
VAGY megakadályoz egy VP, vagy SZK adó, vagy gyógyító forrást és ellenfeled a kör végén kap egy általa választott gyakori tókent.
|
Mérgező boa
2 VP (4)/4 sheran szörny/kígyó
4-es mérgezés.
Ha ellenfeled egy lényén a méregjelzők száma eléri, vagy meghaladja a lény aktuális ÉP-jét, az azonnal a gyűjtőbe kerül (ez a képesség a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled nem vehet le lényekről méreg jelzőt.
Kétfejű kobra
2 VP 2/2 sheran szörny/kígyó
2-es mérgezés.
A lényeken a méreg jelzők a normál terjedés helyett duplázódnak (ez a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled lényei kapnak -X SB-t, a te lényeid +X SB-t, ahol X annyi, ahány méreg jelző van rajtuk.
Mérgező sikló
2 VP 2/1 sheran szörny/kígyó
1-es mérgezés.
Ellenfeled méreg jelzős lényeinek a képességei nem működnek.
Mérgező lényeid nem lehetnek ellenfeled azonnalijainak célpontjai.
Köpködő kobra
2 VP 3/1 sheran szörny/kígyó
3-mas mérgezés.
K: célpont lény kap 2 méreg- és, ha akarod 1 dermesztés jelzőt.
S végy le egy méreg jelzőt egy lényről: megakadályoz egy lapot.
Kígyók a hajón
1 VP sheran azonnali
Keress elő egy kígyót, de ha van játékban mérgező lényed, akkor helyette gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.
|
1 vp
Meghasonulás (azonnali)
max két lapot visszavehetsz a kezedbe...vagy az asztalról (saját lapot) vagy a gyűjődből |
Varkaudar szikragyújtó
2 VP 3/1 dornodon szörny/varkaudar „tűz” KF „szárnyak”
Minden Szikrád +1-et sebez.
K, ha ellenfeled sebződik: kapsz 1 Szikrát a kezedbe.
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a Semmibe kerül: ellenfeled sebződik 3-mat.
Ősi varázs
1 VP dornodon azonnali
Kapsz annyi Szikrát a kezedbe, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked.
Jelenés: a kör végéig Szikráid sebzése max ÉP-t is csökkent.
„Éget, mint az izzó parázs.”
A világhódítás kardja
1 SZK tharr KF tárgy/fegyver
Hordozója kap +3SB-t és nem lehet azonnali célpontja.
Ha hordozója megüt egy lényt: ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lényt a kezéből.
Jégkirálynő
2 VP 3/2 leah kalandozó/elf „hideg”
S: ellpohtasz egy lapot, amin dermesztés jelző van.
K: ha egy lapra dermesztés jelző kerül: ellenfeled sebzősik 2-t.
Nekromantika
1 VP leah általános
Ha van nekromantád játékban: keress elő egy csontvázat!
Ha van csontvázad játékban: keress elő egy nekromantát!
| Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|